Hakkımızda

Biz Kimiz

SU Yatçılık, İstanbul Boğazı’nda kurumsal olarak yat kiralama hizmeti vermeye başlayan ilk firmalardan biridir. Şirketimiz, 2010 yılından beri İstanbul’da üst segmentte yat kiralama ve organizasyon hizmetleri sunmaktadır.

Müşterilerimize özel ve lüks yatlarımız ile, İstanbul’un en güzel manzaralarından birini sunuyoruz. İster iş için ister tatil için olsun, yat kiralama deneyiminizi unutulmaz hale getirmek için elimizden gelenin en iyisini yapıyoruz.

SU Yatçılık, yat kiralama hizmetinde sadece kaliteli hizmet sunmakla kalmaz, aynı zamanda bütçelerine uygun bir deneyim sunmak için en iyi fiyat performans oranını hedefler.

Devlet başkanları düzeyinde çok sayıda diplomatik ağırlama dahil olmak üzere on binlerce organizasyon deneyimi ve tecrübesine sahibiz. Misafirlerimizin yattan memnun ayrılmaları bizim en önemli hedefimizdir.

Yatlarımız, İstanbul’un en merkezi ve tarihi Boğaz şeridinde, Arnavutköy İskelesi’nin hemen yanında yer almaktadır. Size özel yatlarda ve otel konforunda, evinizin rahatlığında ağırlamaktan mutluluk duyuyoruz.

Müşterilerimize, yat kiralama hizmetinde, eksiksiz bir organizasyon deneyimi sunmak için her ayrıntıyı düşünüyoruz. Yat kiralama sürecinde, misafirlerimize, profesyonel kaptan ve personelimiz ile birlikte, en iyi hizmeti sunmaktayız.

SU Yatçılık, müşterilerinin tüm beklentilerini karşılamak için, her zaman en yüksek kalitede hizmet sunmayı taahhüt etmektedir. İstanbul Boğazı’nda, en iyi yat kiralama deneyimini yaşamak için, SU Yatçılık ile güvenle yolculuğunuza başlayabilirsiniz.

[google-reviews type=’slider’ place_info=’true’ style=’1′]

Yemek Servisi

YORUMLAR

Ziyaretçi Yorumları

Şirket yönetici ve çalışanlarımız ile yaptığımız turda bize sunduğunuz kaliteli hizmet, lezzetli yemekler ve güler yüzlü personeliniz için teşekkür ederiz. Her şey çok güzeldi. En kısa sürede tekrar görüşmek dileği ile..

Selim D. Yemekli Yat turu

Buraya nerden ve nasıl geldim derken kendimi doğum günü partimde buldum. Daha önce hiçbir doğum günümde bu kadar eğlenmemiştim. Yat, kokteyl ve süsleme hepsi rüya gibiydi. Unutulmaz bir parti oldu..

Ece N. Yatta Doğum Günü Partisi

Hayatımın aşkına bu mükemmel organizasyon ile evlenme teklif ettiğime çok memnunum. Bana bu özel günde destek veren, bu kusursuz organizasyonu hazırlayan sizlere sonsuz teşekkürlerimi sunarım.

Yavuz S. Yatta Evlenme Teklifi

Ailece yaptığımız boğaz turundan çok keyif aldık. Yattaki personel çok kibar ve ilgiliydi, gerçekten kendimizi evimizde gibi hissettik. İstanbul’da yaşayan veya ziyarete gelen herkese bu deneyimi tavsiye ederim.